Huisartsentelefonie Intelligence Project

Huisartsentelefonie Intelligence Project

Alles om bereikbaarheid actief te verbeteren

Hoe goed worden uw patiënten aan de telefoon bediend? Doe mee aan het Huisartsentelefonie Intelligence Project, ontdekt alle ins en outs en krijg hapklare inzichten ter verbetering.

 

Data is de basis voor het Huisartsentelefonie Intelligence Project en we houden hiervoor statistieken van alle gesprekken nauwkeurig bij. In samenwerking met de beste data analisten hebben we rapportages ontwikkeld die echt nuttig zijn voor huisartsenpraktijken. Zo ontvangt u dus geen bak data, maar maandelijks een korte en krachtige managementrapportage met de belangrijkste inzichten overzichtelijk weergegeven. Ontdek knelpunten, bespreek dit in het team, neem initiatieven en hou vervolgens de effecten bij.

 

Weet wat er speelt

Krijg grip op bereikbaarheid en rendement

Antwoord op onder andere de volgende vragen:
  • Hoe lang wachten uw patiënten aan de telefoon?
  • Hoeveel patiënten haken af tijdens het wachten?
  • Wat zijn de dagen en tijden waarop de meeste telefoontjes binnen komen?
  • Op welke momenten is de telefoonbemanning niet rendabel?
  • Hoe verhoudt zich dit ten opzichte van andere praktijken?
  • Waar kan ik op sturen om beter bereikbaar te zijn voor patiënten?
  • En hoe kan ik zien of dit effect heeft?
Wat een fijn overzicht! Met alle informatie die we nodig hebben!

Bruikbare en objectieve informatie

Krijg het hele team mee in optimalisatie

Managementrapportages met de belangrijkste inzichten voor een huisarts panklaar in uw mailbox.
Bespreek knelpunten met objectieve informatie binnen het team en stuur op verbeteringen.
Leer van benchmark gegevens, de best practices en inzichten op basis van alle data die wij binnen het project bestuderen.
Zet capaciteit beter in; voor de patiënt, voor het eigen team en voor een gezond rendement van de praktijk.
Echt super handig om een inzicht te krijgen in wat er gebeurt in de praktijk. Ik ga direct de knelpunten met de assistenten bespreken en samen kijken waar het beter kan.

Dat wil ik ook!

Project of maatwerk analyse voor praktijk, hagro of zorggroep?

We hebben de tools en adviseurs om hiermee te helpen!

De info is duidelijk en nuttig. Eerlijk gezegd hebben we meteen al actie ondernomen en de bereikbaarheid rondom de lunchpauzes aangepast. Dus ja heel blij met de statistieken!
Met de maandrapportages kunt u zelf aan de slag, knelpunten vinden en verbeteringen monitoren. Wilt u nog meer werk maken van een professionele bereikbaarheid, kunnen we dit ook volledig voor u doen.
  • Diepgaande data-analyse
  • Externe rapportage en presentatie van de knelpunten
  • Maatwerk verbeterplan en uitvoering van deze projecten
  • Monitoren effecten en eventuele vervolgstappen
Door dit extern uit te laten voeren, haalt u een berg direct toepasbare expertise binnen, maar bovenal wordt er heel anders naar gekeken.
Onze bereikbaarheidsconsultants zijn objectief, ervaren en laten u op basis daarvan zien wat effectief en rendabel is.
Kortere of langere wachttijden zijn belangrijk, maar we kijken verder en creëren samen echte impact door hogere patiënttevredenheid in combinatie met een hoger rendement voor de praktijk.
Meer weten? Bel ons voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden! Of vraag eerst eens een gratis managementrapportage aan als startpunt voor een inhoudelijker gesprek.

 

Klik hier om direct te beginnen

088-4555505 op werkdagen 8.00-17.00

Copyright 2021 | Privacyverklaring | Huisartsentelefonie is onderdeel van Viritel BV - KvK 55533949