Ben ik nog wel bereikbaar als internet eruit ligt?
Jazeker, wanneer er bij jou op locatie een storing is, blijft het telefoonsysteem van Huisartsentelefonie gewoon werken. Er wordt herkend dat toestellen niet bereikbaar zijn en gesprekken worden volautomatisch afgeleverd op een andere locatie of een of meerdere mobiele telefoons.
Kan ik mijn huidige nummer behouden?
Huisartsentelefonie neemt jouw eigen telefoonnummer en faxnummer over van de huidige aanbieder. De overstap verloopt vloeiend, dat wil zeggen dat de nummers blijven werken tot alles helemaal klaar staat, wij de nummers overzetten en je direct via Huisartsentelefonie bereikbaar bent.
Wanneer kan het ingaan?
Samen met jou maken we hiervoor een planning. Gemiddeld heeft dit een doorlooptijd van een maand, dat kan sneller of later, afhankelijk van jouw wensen. Je begint pas met betalen vanaf de datum dat het succesvol is opgeleverd.
Hoe lang loopt het contract?
In tegenstelling tot wat je gewend bent, zijn er geen langlopende verplichtingen. Elk onderdeel is maandelijks opzegbaar, zo ook de gehele overeenkomst. Huisartsentelefonie gaat altijd tot het uiterste om goede diensten te leveren, zodat opzeggen niet in je op zal komen.