Skip to content

Alles wat u wilt weten

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over onze dienstverlening. Wij hopen dat u hier het antwoord kunt vinden op uw vraag. Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Ons team staat klaar om u te helpen.

FAQ

Inhoudsopgave:

 

 

Ben ik nog wel bereikbaar als internet eruit ligt?

Jazeker, wanneer er bij u op locatie een storing is, blijft het telefoonsysteem van Huisartsentelefonie gewoon werken. Er wordt herkend dat toestellen niet bereikbaar zijn en gesprekken worden volautomatisch afgeleverd op een andere locatie of een of meerdere mobiele telefoons.

 

Kan ik mijn huidige nummer behouden?

Huisartsentelefonie neemt uw eigen telefoonnummer en faxnummer over van de huidige aanbieder. De overstap verloopt vloeiend, dat wil zeggen dat de nummers blijven werken tot alles helemaal klaar staat, wij de nummers overzetten en u direct via Huisartsentelefonie bereikbaar bent.

 

Wanneer kan het ingaan?

Samen met u maken we hiervoor een planning. Gemiddeld heeft dit een doorlooptijd van een maand, dat kan sneller of later, afhankelijk van uw wensen. U begint pas met betalen vanaf de datum dat het succesvol is opgeleverd.

 

Hoe verloopt de facturatie?

Elke maand krijgt u een digitale factuur met een vast tarief voor het aantal aangesloten toestellen. Dat is inclusief onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Extra gesprekskosten voor internationale gesprekken en betaalnummers worden hier maandelijks bij opgeteld.

 

Hoe lang ben ik onbereikbaar tijdens de overstap?

U blijft volledig bereikbaar tijdens de overstap. Huisartsentelefonie plaatst uw nieuwe toestellen, test deze volledig en loopt samen met u alle mogelijkheden door. Pas als we er zeker van zijn dat alles naar wens is, zetten we uw nummers over en bent u direct bereikbaar via ons telefoonsysteem.

 

Kan ik zelf bandjes wijzigen bijvoorbeeld bij vakantie of spoedvisites?

Het is zeer eenvoudig om zelf bandjes in te spreken en te activeren. Ook kunt u tussen meldingen switchen en hoeft u dus niet telkens opnieuw teksten in te spreken. Hulp nodig bij wijzigingen? Bel ons dan gerust voor ondersteuning, alle support is inbegrepen.

 

Welke kosten komen te vervallen?

Huisartsentelefonie biedt voor een vast bedrag per maand een telefooncentrale, onbeperkte support, telefoonlijnen, telefoonnummers en gesprekken binnen Nederland. Hiermee komt uw huidige telefoonrekening te vervallen, zowel de kosten voor de lijnen als de gesprekskosten. Daarnaast heeft u niet langer een servicecontract voor telefonie nodig en komen alle onderhoudskosten en afschrijvingen te vervallen.

 

 
 
 

Heeft u nog vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op via onze afspraakpagina!