Integraties
Werk makkelijker en sneller
Onze software is ontwikkeld om uw systemen efficiënt te koppelen en integreren, zodat u altijd snel de juiste informatie bij de hand hebt en tijd bespaart op herhalende werkzaamheden. Onze software is geïnstalleerd op uw pc's en biedt diverse functionaliteiten waarmee we de kwaliteit en veiligheid van jullie werk verhogen, terwijl u meer tijd heeft voor andere taken.

Pas uw tempo aan op de actuele situatie
Inzicht in wachtrij
Onze software biedt de mogelijkheid om live in beeld te zien hoeveel mensen er in de wacht staan, zodat u uw tempo op de actuele situatie kunt afstemmen.
In rustige periodes kunt u meer tijd nemen voor patiënten en in drukke periodes kunt u sneller afronden of een tweede assistente laten bijspringen. Dit is handig voor zowel assistenten als huisartsen met een telefonisch inbelspreekuur.


Nummers overtoetsen is zonde van de tijd
Click-en-bel
Onze software biedt de mogelijkheid om telefoonnummers direct vanuit het computerscherm te bellen. Als er een telefoonnummer in beeld staat, kun je hierop klikken en de telefoon bellen naar dit nummer.
Dit scheelt tijd bij elk uitgaand telefoontje en maakt het werk leuker door het verminderen van herhalend werk zoals het overtikken van nummers. Dit kan op elke website, in Microsoft programma's zoals Outlook en Excel en rechtstreeks vanuit een groeiend aantal HIS systemen.
Direct de juiste gegevens bij de hand
Koppeling patiëntendossier
Onze software biedt de mogelijkheid om bij binnenkomende telefoongesprekken direct het patiëntendossier in het HIS te zoeken en te openen. Dit bespaart veel onnodige tijd, waardoor patiënten sneller geholpen kunnen worden en direct in het juiste dossier kunnen werken.
Medicom was het eerste HIS waarmee we een technische koppeling hebben gerealiseerd. Lees meer over de totstandkoming van deze integratie in het artikel van Medicom.


Makkelijk schakelen tussen werkzaamheden
Aan en afmelden wachtrij
Onze Huisartsen Desktop Integratie biedt de mogelijkheid om op de pc aan- en af te melden voor de wachtrij. Dit is vooral handig voor praktijken met meerdere assistentes.
Als een assistente andere werkzaamheden wil doen, kan tijdens het gesprek al met 1 druk op de knop worden afgemeld en komen er na het lopende telefoongesprek geen nieuwe telefoontjes meer binnen op dit toestel.
Wat klanten zeggen over Huisartsentelefonie
"We waren voor onze patiënten regelmatig in gesprek en vonden dat dit niet langer kon. De overstap is vlekkeloos verlopen en sindsdien hebben we geen klachten meer ontvangen over onze bereikbaarheid. Een aanrader voor elke huisarts."
- Huisartsenpraktijk Ditvoorst, Alblasserdam
"We waren voor onze patiënten regelmatig in gesprek en vonden dat dit niet langer kon. De overstap is vlekkeloos verlopen en sindsdien hebben we geen klachten meer ontvangen over onze bereikbaarheid. Een aanrader voor elke huisarts."
- Huisartsenpraktijk Ditvoorst, Alblasserdam