TeleQ terugbelsysteem
TeleQ is de moderne communicatieoplossing voor het beheer van patiëntcontact, die de communicatiestroom tussen patiënt en gezondheidszorg stroomlijnt.
Algemene informatie teleQ
Support TeleQ
TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ: Eerste keer gebruik
- TeleQ: Inloggen
- TeleQ: Terugbelafspraak
- TeleQ: Planning aanpassen terugbelafspraak
- TeleQ: Patiënt uit de wachtrij halen
- TeleQ: Uitslag voorbereiden en terugbellen
- TeleQ: Wat als een patiënt niet opneemt?
- TeleQ: Videogesprek aanmaken
- TeleQ: Wijzig terugbelverzoek naar videobelafspraak
- TeleQ: Herhaalrecept afluisteren
- TeleQ: Taak ongedaan maken
- TeleQ: Handmatig een nieuw gesprek creëren
TeleQ Handleidingen - Schema
TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
FAQ: Capaciteit & instellingen
FAQ: Functionaliteit
- Hoe weet ik welke patiënt er aan de lijn komt via TeleQ?
- Kan ik TeleQ buiten de praktijk (bijvoorbeeld thuis) gebruiken?
- Hoe werkt de spoedlijn in combinatie met TeleQ?
- Wat betekent het sterretje achter de tijd in TeleQ?
- Kan TeleQ het telefoonnummer van de patiënt tonen voordat we opnemen?
- Kan ik TeleQ vanuit huis op mijn computer gebruiken?
- Moeten wij TeleQ software updaten of gebeurt dat automatisch (in de cloud)?
- Heeft TeleQ ook een app?
- Kan TeleQ een keuzemenu aan bellers aanbieden voordat ze zich aanmelden?
- Kan ik TeleQ ook op mijn tablet of meerdere apparaten gebruiken?
- Kan ik TeleQ op mijn smartphone via de browser gebruiken?
- Is TeleQ geschikt voor huisartsenposten of spoeddiensten (avond/weekend)?
- Kan ik via de computer (zonder telefoon) bellen met TeleQ?
- Hoe werkt TeleQ samen met onze telefooncentrale?
- Hebben we speciale telefoontoestellen of apparatuur nodig voor TeleQ?
- Kunnen we TeleQ gebruiken voor de herhaalreceptenlijn?
- Hoe werkt TeleQ als je meerdere locaties of vestigingen hebt?
- Kan TeleQ ook fungeren als een normale wachtrij voor directe oproepen?
- Kunnen we TeleQ gebruiken voor spoedoproepen (spoedtriage)?
- Kan TeleQ met meerdere wachtrijen of keuzemenu's werken?
FAQ: Gebruik
- Hoe kan ik een nieuwe collega toegang geven tot TeleQ?
- Hoe snel moeten we terugbelverzoeken afhandelen in TeleQ?
- Mogen we één TeleQ-account delen met meerdere medewerkers?
- Kan ik tegelijkertijd met TeleQ en ons HIS werken op de computer?
- Kunnen we zelf een terugbelverzoek handmatig in TeleQ zetten (bijvoorbeeld als iemand aan de balie daarom vraagt)?
- Hoe lang blijft TeleQ overgaan als wij niet opnemen?
- Wat is het verschil tussen een TeleQ-gebruiker en een beheerder (rol)?
- Hoe wijzig ik mijn TeleQ gebruikersnaam?
- Wat als een patiënt aan de balie staat voordat wij via TeleQ gebeld hebben?
- Ik heb nog geen inloggegevens voor TeleQ ontvangen, wat moet ik doen?
- Hoe reset ik het wachtwoord van een gebruiker in TeleQ?
- Hoe kunnen we een bestaand TeleQ-account overzetten op een andere medewerker?
- Wat doen we met openstaande TeleQ-verzoeken aan het einde van de dag?
- Wat is het verschil tussen TeleQ en een antwoordapparaat?
- Kunnen we achteraf zien welke medewerker welk TeleQ-verzoek heeft afgehandeld?
- Blijft TeleQ ingelogd staan of moet ik elke dag opnieuw inloggen?
- Hebben we voor elke gebruiker een aparte TeleQ-account of licentie nodig?
- Hoe log ik uit in TeleQ?
- Een nieuwe gebruiker heeft geen activatie- of welkomstmail van TeleQ ontvangen, wat nu?
- Hoe kan ik zien hoeveel patiënten er op dit moment in de TeleQ-wachtrij staan?
- Kunnen we TeleQ alleen in de ochtend gebruiken of alleen op bepaalde dagen en op andere momenten met een traditionele wachtrij werken?
- Hoe wijzig ik mijn TeleQ wachtwoord?
- Kunnen we de volgorde van terugbellen zelf bepalen in TeleQ?
- Hoe verwijder ik een gebruiker (TeleQ-account) in TeleQ?
- Kan TeleQ met meerdere mensen tegelijk op één account inloggen?
- Bellen wij zelf de patiënt of doet TeleQ dat automatisch?
- Kan ik een TeleQ-gesprek doorverbinden naar een collega of arts?
- Welk telefoonnummer zien patiënten wanneer we hen via TeleQ terugbellen?
- Hoe kunnen we TeleQ een keer testen of oefenen met ons team?
- Kan ik een terugbelverzoek verwijderen uit TeleQ?
- Hoe verander ik de rol of rechten van een TeleQ-gebruiker?
- Kan ik een notitie toevoegen aan een TeleQ-verzoek?
- Hoe kan ik mensen die tweemaal bellen (dubbelen) in TeleQ vinden en samenvoegen?
- Heeft elke assistente zijn eigen wachtrij in TeleQ
- Is er een handleiding of gebruikersgids voor TeleQ beschikbaar?
FAQ: Inloggen
FAQ: Instellingen
- Geeft TeleQ een melding aan bellers buiten openingstijd (dat we gesloten zijn)?
- De TeleQ interface is in het Engels, hoe zet ik deze op Nederlands?
- Kan TeleQ een andere medewerker bellen als de eerste niet opneemt?
- Hoe stel ik een middagpauze of middagsluiting in TeleQ in?
- Hoe log ik in op de TeleQ beheeromgeving (voor instellingen)?
- Hoe gebruik ik TeleQ tijdens vakanties of sluitingsdagen?
- Kunnen we TeleQ tijdelijk pauzeren zonder de hele dag te sluiten?
- Hoe pas ik de praktijknaam of welkomstboodschap die bellers horen via TeleQ aan?
- Hoe weet TeleQ wanneer onze praktijk geopend of gesloten is?
- Hoe sluit ik TeleQ in geval van nood?
- Kunnen we zelf instellingen wijzigen in TeleQ of moeten we daarvoor de leverancier contacteren?
- De tijden in TeleQ kloppen niet met onze lokale tijd, hoe stel ik dit goed in?
- Hoe log ik in op de TeleQ beheeromgeving (voor instellingen)?
- Ik hoor geen geluid of ping bij nieuwe TeleQ-verzoeken, wat kan ik doen?
FAQ: Integratie
FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
FAQ: Probleem oplossen
FAQ: Rapportages
FAQ: Techniek
FAQ: Problemen oplossen
- We ervaren slechte geluidskwaliteit of ruis bij TeleQ-gesprekken, wat kan de oorzaak zijn?
- Wat doen we als een patiënt niet opneemt wanneer we terugbellen via TeleQ?
- Een patiënt is niet teruggebeld via TeleQ, wat is er gebeurd?
- Er komen geen oproepen binnen in TeleQ, hoe komt dat?
- TeleQ blijft hangen of reageert niet, wat kan ik doen?
- Een terugbelverzoek is plotseling verdwenen uit TeleQ, hoe kan dat?
- De verbinding wordt verbroken tijdens het TeleQ-gesprek, waar kan dit aan liggen?
- Werkt TeleQ nog als onze internetverbinding of telefooncentrale uitvalt?
- TeleQ zei tegen de patiënt dat hij rond een bepaalde tijd zou worden teruggebeld, maar dat lukte niet. Hoe komt dat?
- Wat moeten we doen bij een storing van TeleQ?
FAQ: Capaciteit & inzet
- Kunnen we TeleQ voor meerdere locaties gebruiken, of heeft elke locatie een eigen TeleQ nodig?
- Kunnen meerdere assistentes tegelijk in TeleQ werken (meerdere lijnen)?
- Wat betekent het dat TeleQ 'vol' is?
- Als we met meerdere assistentes in TeleQ werken, kunnen we dan per ongeluk dezelfde patient terugbellen?