Lukt het niet om alle inkomende telefoontjes direct te beantwoorden? Geen zorgen! Met het Huisartsentelefonie terugbelsysteem hoeven jouw patiënten nooit meer te wachten aan de telefoon. Want waarom moet iemand 15 minuten wachten als diegene ook over 15 minuten teruggebeld kan worden door de assistente? Het slimme telefoonsysteem van Aurora teleQ maakt dit mogelijk. Dat levert blije patiënten én minder gestreste medewerkers op. Het gebruiksvriendelijke terugbelsysteem maakt de non-stop rinkelende telefoon verleden tijd, vergroot de patiënttevredenheid en geeft meer grip op jouw werkprocessen.
Aurora teleQ is in 2005 ontwikkeld in Zweden en inmiddels uitgegroeid tot de Europese koploper op het gebied van intelligente callback functionaliteiten. Sinds 2013 ook actief in de Nederlandse markt, waarbij Amsterdam UMC en Westerdokters tot de eerste klanten behoorden. Aurora teleQ is uniek omdat het geen belsysteem is, maar een terugbelsysteem. Ze leveren dan ook geen telefoons en telefooncentrale, daarvoor was altijd een aparte telefoonleverancier nodig.
Door de samenwerking tussen Huisartsentelefonie en Aurora Innovation worden beide zaken nu voor het eerst geïntegreerd. Huisartsentelefonie koppelt de Aurora teleQ functionaliteiten volledig binnen het bestaande telefonieplatform. Jouw vaste aanspreekpunten adviseren hierover, bouwen de Aurora teleQ van A tot Z op, geven training en ondersteuning. Naast efficiëntie en volledig overzicht bij support vragen, geeft dit ook een schat aan informatie. Informatie waarmee we graag nog verder helpen in het verbeteren van ons ultieme doel: bereikbaarheid van je praktijk.
"Sinds dag één dat we werken met terugbellen zijn we super tevreden. Ik ben aan het einde van de dag zoveel minder overprikkeld. We raden het iedereen aan."
Karen
Doktersassistente
Mis geen telefoontje meer. Ben je in gesprek? Belt iemand buiten openingstijden? Met het Huisartsentelefonie terugbelsysteem kan de beller op elk moment een terugbelafspraak inplannen. Je belt terug op het moment dat het voor jullie beiden uitkomt.
Hoe langer de wachttijden aan de telefoon, hoe groter de frustraties. Met het terugbelsysteem van Huisartsentelefonie zorg je ervoor dat bellers de wachttijd anders kunnen gebruiken; ze maken een terugbelafspraak op een moment dat het wel uitkomt.
Rinkelende telefoons en knipperende lampjes leveren veel stress op. Zeker als patiënten ook aan de balie wachten. Met ons terugbelsyteem maak je inkomende telefoontjes beheersbaar en verminder je zo de werkdruk voor assistentes aanzienlijk.
Hoogstaande techniek, slimme algoritmes vinden plaats aan de achterkant .. de patiënt of assistent hoeft hier niet voor te studeren.
Zie hiernaast ook de animatie over de werking van het systeem of neem direct contact met ons op, zodat we vrijblijvend kunnen laten zien hoe dit binnen jullie praktijk kan werken.
Met ons terugbelsysteem kunnen patiënten 24/7 een terugbelafspraak maken. Niemand hoeft dus te wachten aan de telefoon. Dat brengt rust op de werkvloer en verhoogt de kwaliteit van de telefoongesprekken.
Dankzij terugbellen kan je jouw werkprocessen stroomlijnen en beter omgaan met (onverwachte) piektijden. De gemiddelde gespreksduur neemt bovendien met 20% af. Zo kun je gerichter medewerkers inzetten en kosten besparen.
Het terugbelsysteem geeft controle over inkomende communicatiestromen, je kunt deze bijsturen op een manier die het beste uitkomt. Daarbij verzamel je meer inzicht in de duur van de gesprekken en de redenen waarom mensen bellen.