De tijden in TeleQ kloppen niet met onze lokale tijd, hoe stel ik dit goed in?

Controleer de tijdzone-instellingen voor correcte TeleQ-tijden

Dit wordt vaak veroorzaakt door de tijdzone-instelling van de computer.

Stap 1: Controleer of de computer of tablet waarmee je TeleQ bedient op de juiste tijdzone (Amsterdam) staat ingesteld. Een verkeerde PC-tijd kan ervoor zorgen dat TeleQ-schema’s verschuiven.

Stap 2: Kijk in de TeleQ-beheeromgeving of de openingstijden correct zijn ingesteld volgens de lokale tijd. Pas zo nodig de openingstijden aan naar de juiste tijden (zie de vragen over openingstijden instellen).

Stap 3: Log voor de zekerheid een keer uit en weer in op TeleQ. Soms is dat nodig, bijvoorbeeld na de overgang van zomer- naar wintertijd, zodat TeleQ de nieuwe tijd goed overneemt. Meestal is het probleem hiermee opgelost.

Als TeleQ nog steeds de verkeerde tijd toont, probeer het eens in een andere browser of leeg de cache – heel soms blijft oude tijdinformatie hangen.