-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Wat doen we met openstaande TeleQ-verzoeken aan het einde van de dag?
Aan het einde van de dag is de lijst altijd leeg tenzij doorgeschoven
TeleQ plant de wachtrij en terugbelverzoeken in tot een afgestemde tijd. Deze moeten allemaal worden teruggebeld. Indien de laatste telefoontjes iets langer duren, dan kan het een paar minuten uitlopen. De lijst eindigt aan het einde van de dag daarmee altijd leeg, tenzij er terugbeltaken door jullie voor de volgende dag zijn ingepland.