- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Kan ik TeleQ ook op mijn tablet of meerdere apparaten gebruiken?
Eén account = één apparaat tegelijk
Je kunt TeleQ via de browser op meerdere apparaten gebruiken (bijv. op een iPad of een tweede computer). Houd er echter rekening mee dat één gebruiker maar op één apparaat tegelijk actief kan zijn. Als je dus op een ander apparaat of in een andere browser inlogt, dan word je op het eerste apparaat er automatisch uitgegooid. Dit is een belangrijke beveiligingsmaatregel en kan niet worden aangepast.