- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Is TeleQ geschikt voor huisartsenposten of spoeddiensten (avond/weekend)?
Ook geschikt voor HAP/spoed
Ja zeker, TeleQ is geschikt voor alle organisaties die te maken krijgen met wachtrijen en capaciteitsverdeling aan de telefoon. Huisartsentelefonie is gespecialiseerd in het werken met dagpraktijken, maar ook andere eerstelijnszorg organisaties zoals apotheken, fysiotherapiepraktijken, tandartsen en verloskundigen helpen we met TeleQ. Voor huisartsenposten en spoeddiensten gelden vaak zeer lange wachttijden en kan een terugbelsysteem als TeleQ heel waardevol zijn om dit beter te managen.