-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Hebben we voor elke gebruiker een aparte TeleQ-account of licentie nodig?
Elke medewerker heeft een persoonlijk TeleQ-account nodig
Ja, elke medewerker die TeleQ gebruikt, dient een eigen account te hebben. Dit is belangrijk voor het terugvinden van details en rapportages. Het aantal gebruikers is overigens onbeperkt en kosteloos uit te breiden en kan door jullie zelf makkelijk worden ingesteld. Voor eenmalige invallers is vaak een algemeen account beschikbaar, maar voor assistentes die af en toe invallen of stagiaires raden we aan altijd een persoonlijk account aan te maken.