-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Kunnen we TeleQ alleen in de ochtend gebruiken of alleen op bepaalde dagen en op andere momenten met een traditionele wachtrij werken?
TeleQ kan beperkt gebruikt worden, maar meestal doorlopend ingezet
Ja dat kan. Het is alleen niet gebruikelijk. Praktijken die TeleQ eenmaal gebruiken die hebben hier veel voordeel van en gebruiken dit doorlopend. Mochten jullie een specifieke wens hebben op dit gebied, bespreek het dan met ons, we helpen graag.