Een patiënt is niet teruggebeld via TeleQ, wat is er gebeurd?

Controleer takenlijst, rapporten en logboek bij gemiste terugbelverzoeken

We kunnen uitzoeken wat er is gebeurd en het oplossen.

Stap 1: Kijk in TeleQ of het terugbelverzoek van de betreffende patiënt nog in de takenlijst staat en welke status het heeft. Mogelijk moet nog gebeld worden, is de taak overgeslagen of opgeschoven.

Stap 2: Kijk of het gesprek wel binnen is gekomen. Ga naar Rapporten > Incoming calls en zoek op telefoonnummer binnen een bepaalde periode. Als de patiënt heeft gebeld, is het hier terug te vinden.

Geen taak aangemaakt en vol? Dan is geen terugbelafspraak ingepland, want er was geen plek meer die dag.
Geen taak aangemaakt en niet vol? Dan heeft de patiënt opgehangen of is de verbinding verbroken.
Wel een taak aangemaakt? Dan is er een terugbelverzoek ingepland en moeten we verder kijken wat daarmee is gebeurd.

Stap 3: Kijk in het rapport Logboek en zoek daar het gesprek op. Hierin zie je details wie de taak heeft geopend, of en wanneer en hoe vaak er is gebeld en welke zaken zijn genoteerd.