- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Problemen oplossen
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Wat doen we als een patiënt niet opneemt wanneer we terugbellen via TeleQ?
Stel taak uit bij gemist gesprek; sluit na twee pogingen
Als jullie de patiënt bellen en hij neemt niet op, registreer de taak dan niet als afgerond, maar stel hem uit en ga terug. Deze komt dan vanzelf weer langs om een tweede keer gebeld te worden. Als de patiënt de tweede keer ook niet opneemt, dan raden we aan de taak te sluiten en zal de patiënt zelf opnieuw contact op moeten nemen.