Lukt het niet om alle inkomende telefoontjes direct te beantwoorden? Geen zorgen! Met onze Aurora teleQ integratie hoeven uw patiënten nooit meer te wachten aan de telefoon. Want waarom moet iemand 15 minuten wachten als diegene ook over 15 minuten teruggebeld kan worden door de assistente? Het slimme telefoonsysteem van Aurora teleQ maakt dit mogelijk. Dat levert blije patiënten én minder gestreste medewerkers op. Het gebruiksvriendelijke terugbelsysteem maakt de non-stop rinkelende telefoon verleden tijd, vergroot de patiënttevredenheid en geeft meer grip op uw werkprocessen.
Nooit meer wachten aan de telefoon
En bovenal het wegnemen van de stressfactor voor de doktersassistentes
Aurora teleQ en Huisartsentelefonie
Volledig geïntegreerde systemen voor bellen en terugbellen
Altijd bereikbaar
Mis geen telefoontje meer. Bent u bezet? Belt iemand buiten openingstijden? Met Aurora teleQ kan de beller op elk moment een terugbelafspraak inplannen. U belt terug op het moment dat het voor u beiden uitkomt.
Geen wachtrijen
Hoe langer de wachttijden aan de telefoon, hoe groter de frustraties. Met Aurora teleQ zorgt u ervoor dat bellers de wachttijd anders kunnen gebruiken; ze maken een terugbelafspraak op een moment dat het wel uitkomt.
Minder stress
Rinkelende telefoons en knipperende lampjes leveren veel stress op. Zeker als patiënten ook aan de balie wachten. Aurora teleQ maakt inkomende telefoontjes beheersbaar en vermindert zo de werkdruk voor assistentes aanzienlijk.
Hoe het werkt
Een rustigere manier van werken, dat went snel!
Laten we een afspraak maken voor een demo, we staan voor je klaar!
Maak nu een afspraakKwaliteitsverbetering
Met Aurora teleQ kunnen patiënten 24/7 een terugbelafspraak maken. Niemand hoeft dus te wachten aan de telefoon. Dat brengt rust op de werkvloer en verhoogt de kwaliteit van de telefoongesprekken.
Kostenbesparing
Met Aurora teleQ kunt u uw werkprocessen stroomlijnen en beter omgaan met (onverwachte) piektijden. De gemiddelde gespreksduur neemt bovendien met 20% af. Zo kunt u gerichter medewerkers inzetten en kosten besparen.
Management
Aurora teleQ geeft controle over inkomende communicatiestromen, u kunt deze bijsturen op een manier die het beste uitkomt. Daarbij verzamelt u meer inzicht in de duur van de gesprekken en de redenen waarom mensen bellen.