Skip to content

Nooit meer wachten aan de telefoon

En bovenal het wegnemen van de stressfactor voor de doktersassistentes

Met ons terugbelsysteem, hoeft u zich geen zorgen te maken als u niet direct alle inkomende telefoontjes kunt beantwoorden. Ons slimme telefoonsysteem maakt het mogelijk om patiënten terug te bellen zonder dat ze hoeven te wachten aan de telefoon. Dit levert blije patiënten en minder gestresste medewerkers op. Dankzij ons gebruiksvriendelijke terugbelsysteem, zult u geen last meer hebben van een non-stop rinkelende telefoon en zult u meer grip krijgen op uw werkprocessen, dit alles leidt tot vergrote patiënttevredenheid.

Terugbelsysteem voor huisartsen

Terugbelsysteem van Huisartsentelefonie

Volledig geïntegreerde systemen voor bellen en terugbellen

Aurora teleQ is in 2005 ontwikkeld in Zweden en inmiddels uitgegroeid tot de Europese koploper op het gebied van intelligente callback functionaliteiten. Sinds 2013 ook actief in de Nederlandse markt, waarbij Amsterdam UMC en Westerdokters tot de eerste klanten behoorden. Aurora teleQ is uniek omdat het geen belsysteem is, maar een terugbelsysteem. Ze leveren dan ook geen telefoons en telefooncentrale, daarvoor was altijd een aparte telefoonleverancier nodig.

Door de samenwerking tussen Huisartsentelefonie en Aurora Innovation worden beide zaken nu voor het eerst geïntegreerd. Huisartsentelefonie koppelt de Aurora teleQ functionaliteiten volledig binnen het bestaande telefonieplatform. Uw vaste aanspreekpunten adviseren hierover, bouwen de Aurora teleQ van A tot Z op, geven training en ondersteuning. Naast efficiëntie en volledig overzicht bij support vragen, geeft dit ook een schat aan informatie. Informatie waarmee we graag nog verder helpen in het verbeteren van ons ultieme doel: bereikbaarheid van uw praktijk.

Altijd bereikbaar

Mis geen telefoontje meer. Bent u bezet? Belt iemand buiten openingstijden? Met het terugbelsysteem kan de beller op elk moment een terugbelafspraak inplannen. U belt terug op het moment dat het voor u beiden uitkomt.

Geen wachtrijen

Hoe langer de wachttijden aan de telefoon, hoe groter de frustraties. Met een terugbelsysteem zorgt u ervoor dat bellers de wachttijd anders kunnen gebruiken; ze maken een terugbelafspraak op een moment dat het wel uitkomt.

Altijd bereikbaar - Geen wachtrijen
Minder stress - Kwaliteitsverbetering

Minder stress

Rinkelende telefoons en knipperende lampjes leveren veel stress op. Zeker als patiënten ook aan de balie wachten. ons terugbelsysteem maakt inkomende telefoontjes beheersbaar en vermindert zo de werkdruk voor assistentes aanzienlijk.

Kwaliteitsverbetering

Met het terugbelsysteem van Huisartsentelefonie kunnen patiënten 24/7 een terugbelafspraak maken. Niemand hoeft dus te wachten aan de telefoon. Dat brengt rust op de werkvloer en verhoogt de kwaliteit van de telefoongesprekken.

 

 

Hoe het werkt

Een rustigere manier van werken, dat went snel!

Hoogstaande techniek, slimme algoritmes vinden plaats aan de achterkant .. uw patiënt of assistent hoeft hier niet voor te studeren.
 
Wanneer een patiënt de praktijk belt, biedt u hen de keuze om in de wacht te staan of teruggebeld te worden. Indien de patiënt kiest voor terugbellen, worden deze afspraken netjes ingepland en gespreid volgens de wensen van uw praktijk. Uw assistente kan eenvoudig vanuit een lijst klikken en de patiënt terugbellen op een vooraf afgesproken tijdstip. Zo kunt u ervoor zorgen dat uw patiënten op een efficiënte en prettige manier geholpen worden, zonder dat zij onnodig lang in de wacht hoeven te staan. Dit verbetert niet alleen de service aan uw patiënten, maar zorgt ook voor een betere workflow in uw praktijk.

 

Kostenbesparing

Met ons terugbelsysteem kunt u uw werkprocessen stroomlijnen en beter omgaan met (onverwachte) piektijden. De gemiddelde gespreksduur neemt bovendien met 20% af. Zo kunt u gerichter medewerkers inzetten en kosten besparen.

Management

Een terugbelsysteem geeft controle over inkomende communicatiestromen, u kunt deze bijsturen op een manier die het beste uitkomt. Daarbij verzamelt u meer inzicht in de duur van de gesprekken en de redenen waarom mensen bellen.

Kostenbesparing - Management

Hoe werkt het?

Dit kunt u van ons verwachten

Adviesgesprek

Na telefonisch contact volgt er een gesprek met één van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek worden uw wensen geïnventariseerd, bekijken wij de huidige technische situatie en geven wij een toelichting op het terugbelsysteem en de mogelijkheden.

Offerte

Bent u enthousiast? Dan ontvangt u van ons een volledige en op maat gemaakte offerte ter goedkeuring.

De voorbereiding

Gaat u ervoor? Dan kunnen we echt aan de slag! Samen met u bepalen we hoe het terugbelsysteem ingericht gaat worden, de opzet, tijden en beschikbaarheid. Hierbij nemen we u aan de hand door onze best practices te combineren met de specifieke situatie en wensen van uw praktijk. Volgens deze afspraken richten we het systeem volledig voor u in.

Training en start

We trainen uw medewerkers in het gebruik van het systeem en geven tips hoe hier het meeste uit te halen. Vervolgens schakelen we het terugbelsysteem in werking en bent u zonder onderbreking direct bereikbaar. Onze adviseurs blijven gedurende de eerste uren aanwezig voor verdere ondersteuning en praktisch advies. De doktersassistentes zullen direct ervaren dat er meer overzicht en rust in het werk komt.

Advies en evaluatie

Het terugbelsysteem is zo gebouwd dat het enorm veel inzicht geeft. We gaan een heel stuk verder dan alleen het leveren van dit systeem. Onze adviseurs helpen u actief dit inzichtelijk te maken en samen te kijken waar aanpassingen in de capaciteit en opzet nodig zijn en rendabel. Hiermee krijgt u meer grip en zorgen we dat de assistentes en daarmee de gehele praktijk effectiever gaat werken.

Doorlopende ondersteuning

Wanneer er zaken in uw praktijk veranderen, passen wij de instellingen van het terugbelsysteem hierop aan. Huisartsentelefonie is zeer flexibel en we kunnen zowel kleine als grote zaken voor u aanpassen, uitbreiden en omzetten, vrijwel altijd op afstand. Ook voor andere verzoeken rondom uw terugbelsysteem kunt u altijd bij ons terecht.

 

"Zeer behulpzame jongens die alles van telefonie snappen en bovenal weten waar een huisarts behoefte aan heeft. Vriendelijk, behulpzaam en kundig. Goede bereikbaarheid van de servicedesk. Een aanrader voor elke huisartspraktijk!"

- Huisartsenpraktijk De Moriaen

"Onze ervaringen met TeleQ zijn erg positief. Met plezier aan de telefoon zitten en gestructureerd kunnen werken. Geen opgejaagd gevoel meer en ook nog klantvriendelijk voor de patiënt. Echt heel fijn! Dus Huisartsentelefonie: heel erg bedankt hoe jullie dit voor ons hebben ingeregeld!"

- Huisartsenpraktijk H.A. Eijgelaar

Zorg voor meer rust op de werkvloer met ons terugbelsysteem - Maak nu een afspraak!