TeleQ voor huisartsen

Uw praktijk altijd bereikbaar, zonder wachtrijen, verminder stress.

Vertel me meer

Nooit meer wachten aan de telefoon

En bovenal het wegnemen van de stressfactor voor de doktersassistentes

Lukt het niet om alle inkomende telefoontjes direct te beantwoorden? Geen zorgen! Met onze Aurora teleQ integratie hoeven uw patiënten nooit meer te wachten aan de telefoon. Want waarom moet iemand 15 minuten wachten als diegene ook over 15 minuten teruggebeld kan worden door de assistente? Het slimme telefoonsysteem van Aurora teleQ maakt dit mogelijk. Dat levert blije patiënten én minder gestreste medewerkers op. Het gebruiksvriendelijke terugbelsysteem maakt de non-stop rinkelende telefoon verleden tijd, vergroot de patiënttevredenheid en geeft meer grip op uw werkprocessen.

Aurora teleQ en Huisartsentelefonie

Volledig geïntegreerde systemen voor bellen en terugbellen

Aurora teleQ is in 2005 ontwikkeld in Zweden en inmiddels uitgegroeid tot de Europese koploper op het gebied van intelligente callback functionaliteiten. Sinds 2013 ook actief in de Nederlandse markt, waarbij Amsterdam UMC en Westerdokters tot de eerste klanten behoorden. Aurora teleQ is uniek omdat het geen belsysteem is, maar een terugbelsysteem. Ze leveren dan ook geen telefoons en telefooncentrale, daarvoor was altijd een aparte telefoonleverancier nodig.

Neem contact op voor meer informatie

Door de samenwerking tussen Huisartsentelefonie en Aurora Innovation worden beide zaken nu voor het eerst geïntegreerd. Huisartsentelefonie koppelt de Aurora teleQ functionaliteiten volledig binnen het bestaande telefonieplatform. Uw vaste aanspreekpunten adviseren hierover, bouwen de Aurora teleQ van A tot Z op, geven training en ondersteuning. Naast efficiëntie en volledig overzicht bij support vragen, geeft dit ook een schat aan informatie. Informatie waarmee we graag nog verder helpen in het verbeteren van ons ultieme doel: bereikbaarheid van uw praktijk.

Altijd bereikbaar

Mis geen telefoontje meer. Bent u bezet? Belt iemand buiten openingstijden? Met Aurora teleQ kan de beller op elk moment een terugbelafspraak inplannen. U belt terug op het moment dat het voor u beiden uitkomt.

Geen wachtrijen

Hoe langer de wachttijden aan de telefoon, hoe groter de frustraties. Met Aurora teleQ zorgt u ervoor dat bellers de wachttijd anders kunnen gebruiken; ze maken een terugbelafspraak op een moment dat het wel uitkomt.

 

Minder stress

Rinkelende telefoons en knipperende lampjes leveren veel stress op. Zeker als patiënten ook aan de balie wachten. Aurora teleQ maakt inkomende telefoontjes beheersbaar en vermindert zo de werkdruk voor assistentes aanzienlijk.

Hoe het werkt

Een rustigere manier van werken, dat went snel!

Hoogstaande techniek, slimme algoritmes vinden plaats aan de achterkant .. uw patiënt of assistent hoeft hier niet voor te studeren.

  1. Patiënt belt zoals gebruikelijk de praktijk.
  2. Krijgt de keuze om in de wacht te staan of teruggebeld te worden.
  3. Terugbelafspraken worden netjes ingepland en gespreid volgens wensen praktijk.
  4. Assistente klikt vanuit een lijst, patiënt wordt teruggebeld.

Zie hiernaast ook de animatie over de werking van het systeem of neem direct contact met ons op, zodat we vrijblijvend kunnen laten zien hoe dit binnen uw praktijk kan werken.

Laten we een afspraak maken voor een demo, we staan voor je klaar!

Maak nu een afspraak

Kwaliteitsverbetering

Met Aurora teleQ kunnen patiënten 24/7 een terugbelafspraak maken. Niemand hoeft dus te wachten aan de telefoon. Dat brengt rust op de werkvloer en verhoogt de kwaliteit van de telefoongesprekken.

Kostenbesparing

Met Aurora teleQ kunt u uw werkprocessen stroomlijnen en beter omgaan met (onverwachte) piektijden. De gemiddelde gespreksduur neemt bovendien met 20% af. Zo kunt u gerichter medewerkers inzetten en kosten besparen.

 

Management

Aurora teleQ geeft controle over inkomende communicatiestromen, u kunt deze bijsturen op een manier die het beste uitkomt. Daarbij verzamelt u meer inzicht in de duur van de gesprekken en de redenen waarom mensen bellen.

088-4555505 op werkdagen 8.00-17.00

Copyright 2022 | Privacyverklaring | Huisartsentelefonie is onderdeel van Viritel BV - KvK 55533949