Wachtwoord resetten via “Wachtwoord vergeten”
Je kunt zelf je wachtwoord opnieuw instellen via de Wachtwoord vergeten-functie.
Ga naar de TeleQ-inlogpagina en klik op “Wachtwoord vergeten” (of “Reset wachtwoord”). Vul je gebruikersnaam en e-mailadres in en vraag de reset aan. TeleQ stuurt nu een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.
Open de mail en klik op de reset-link. Kies een nieuw wachtwoord en bevestig. Daarna kun je inloggen met het nieuwe wachtwoord.
Heb je geen mail ontvangen? Check de spamfolder. Nog niets? Neem dan contact op met de beheerder van jullie TeleQ of onze helpdesk. Zij kunnen handmatig een wachtwoord reset doen of je een tijdelijk wachtwoord geven.
Houd er rekening mee dat na 5 mislukte inlogpogingen je account tijdelijk geblokkeerd kan raken voor 15 minuten. Dus probeer niet té vaak als je het niet zeker weet, maar gebruik liever meteen de resetfunctie. Zo ben je het snelst weer binnen.