- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Kan TeleQ ook fungeren als een normale wachtrij voor directe oproepen?
Patiënt kan kiezen tussen wachtrij of terugbelafspraak
Ja zeker, TeleQ biedt de mogelijkheid om teruggebeld te worden en ook om patiënten in de wacht te laten staan. Het mooie is dat deze gecombineerd worden in één werkproces voor de assistente. De patiënt kan dus kiezen wat hij prettig vindt en de assistente werkt alle telefoontjes op dezelfde manier weg. Tijdens het wachten in de wachtrij kan de patiënt overigens nog steeds kiezen voor een terugbelafspraak met behoud van zijn plek in de wachtrij.