Werkt TeleQ nog als onze internetverbinding of telefooncentrale uitvalt?

TeleQ blijft werken bij storing; schakel over of gebruik calamiteitenbandje

Als jullie een storing in de verbinding of telefonie hebben, dan werkt TeleQ gewoon nog. Patiënten kunnen bellen, berichten inspreken, in de wacht staan en terugbelverzoeken achterlaten. Alleen kan de storing invloed hebben op hoe jullie kunnen werken.

Bij een internetstoring zul je de website waar je in werkt van TeleQ niet kunt openen. Schakel over op een andere verbinding, een hotspot of een andere locatie en je kunt in TeleQ gewoon verder werken.
Bij een telefoonstoring kun je de gesprekken vanuit TeleQ niet voeren. Schakel over naar een mobiel nummer of een andere locatie en je kunt gewoon verder werken.
Lukt het niet om snel te schakelen of heeft het bellen weinig zin omdat bijvoorbeeld een HIS onbereikbaar is? Plaats dan het calamiteitenbandje in TeleQ om inkomende oproepen te stoppen of bel ons even zodat wij dit voor je kunnen doen.
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-keuzemenu-calamiteiten