- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Moeten wij TeleQ software updaten of gebeurt dat automatisch (in de cloud)?
TeleQ werkt als cloudservice, updates automatisch doorgevoerd
TeleQ werkt volledig als cloudservice; er hoeft geen software lokaal op jullie PC geplaatst te worden en dus is ook geen update nodig. Upgrades en updates aan TeleQ gebeuren centraal op de server en worden wekelijks automatisch doorgevoerd – jullie merken dat hooguit aan nieuwe features. Houdt natuurlijk wel je computer en browser up-to-date.