Hoe sluit ik TeleQ in geval van nood?

Sluit TeleQ tijdelijk of stel een calamiteitenbandje in

Soms moet je ongepland TeleQ uitschakelen (bijvoorbeeld bij een stroomstoring, een spoedsituatie in de praktijk of tijdens een teamoverleg). Je hebt dan verschillende mogelijkheden om TeleQ tijdelijk dicht te zetten.

Tijdelijk niet aan de telefoon, praktijk blijft wel bereikbaar en afspraken worden later ingepland:
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-sluit-tijdelijk-de-mogelijkheid-voor-terugbel-afspraken

Calamiteitenbandje instellen – snel een melding dat je alleen voor spoed bereikbaar bent:
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-keuzemenu-calamiteiten

Calamiteitenbandje wijzigen – wanneer het langer duurt, een specifieke reden melden:
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-calamiteiten-bandje-wijzigen

Vakantie bandje instellen - volledige sluiting met waarneming:
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-vakantie-bandje-instellen

Bestaande terugbelverzoeken blijven staan en zullen nog afgehandeld moeten worden wanneer mogelijk. Bel ons bij twijfel, we denken graag mee en kunnen snel schakelen in alle mogelijkheden die het systeem biedt.