-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Hoe kan ik zien hoeveel patiënten er op dit moment in de TeleQ-wachtrij staan?
TeleQ toont realtime hoeveel patiënten in de wachtrij staan
TeleQ geeft dit realtime weer. In de TeleQ-webomgeving zie je achter Ingeboekte gesprekken het aantal gesprekken staan dat ingepland is of in de wacht staat. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen wachtrij en terugbellen, voor de assistente zijn dit allemaal telefoontjes en het fijne van TeleQ is dat dit onder één werkproces wordt uitgevoerd. Voor historische data en gedetailleerde informatie, zie de rapportages in TeleQ.