-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Hoe kunnen we een bestaand TeleQ-account overzetten op een andere medewerker?
Maak altijd een nieuw account i.p.v. overzetten
We raden aan altijd een nieuw account aan te maken en geen accounts aan te passen. Rapportages en logging gaan tot 14 maanden terug en daarbij is het fijn als overal de juiste naam van de medewerker wordt weergegeven. Het is bovendien net zoveel werk om een nieuw account aan te maken, dan een bestaand account aanpassen.
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-nieuwe-gebruiker-aanpassen