- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Instellingen
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Hoe stel ik een middagpauze of middagsluiting in TeleQ in?
Stel eenvoudig een middagpauze in via Schema
Veel praktijken zijn tussen de middag dicht en willen in die periode geen terugbelverzoeken laten ontstaan. Wij richten TeleQ hiervoor volledig op maat in voor je. Je kunt dit zelf ook aanpassen. Ga als beheerder in TeleQ naar Schema en daar zie je in de groene blokken wanneer welk bandje afspeelt. Pas waar nodig de tijden aan of maak een nieuw blok voor een extra pauzestand. Let op dat tussen 8.00 en 17.00 volledig gevuld is met groene blokken en er geen gaten ontstaan.