Kunnen we TeleQ voor meerdere locaties gebruiken, of heeft elke locatie een eigen TeleQ nodig?

TeleQ kan locatie-onafhankelijk gebruikt worden

Je kunt TeleQ zeker voor meerdere locaties gebruiken, want het is locatie-onafhankelijk. Of je een gezamenlijk account gebruikt of verschillende TeleQ entiteiten, dat hangt af van de situatie en wensen. Indien je gezamenlijk de telefonie verwerkt, dan is één TeleQ voor de verschillende locaties de beste oplossing. Elke locatie kan zijn eigen nummer hebben, maar de afhandeling gebeurt vanuit één pool medewerkers met één gezamenlijke agenda voor beschikbaarheid. Deze medewerkers kunnen op beide vestigingen zitten, of op één centrale locatie, dat maakt niet uit. Wanneer iedere vestiging werkt met eigen medewerkers die de telefoon aannemen en een eigen werkschema en werkverdeling hanteren, dan werkt het beste om per locatie een TeleQ omgeving in te richten met daarboven een overkoepelende schil waardoor je wel voor elkaar kunt inspringen wanneer dit nodig is. https://www.huisartsentelefonie.nl/blog/telefonie-in-een-gezondheidscentrum-apart-per-praktijk-of-samenvoegen