-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Kunnen we achteraf zien welke medewerker welk TeleQ-verzoek heeft afgehandeld?
Logboek laat zien welke medewerker een verzoek heeft afgehandeld
Ja, TeleQ houdt in het logboek bij welke gebruiker een verzoek heeft afgehandeld en wanneer. Voorwaarde is wel dat iedereen met een eigen account werkt. TeleQ is hiermee handig als audit-trail: jullie kunnen altijd achterhalen wie welke patiënt heeft gesproken.