Stappen bij niet kunnen inloggen
Dit is uiteraard vervelend, maar vaak eenvoudig op te lossen.
Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord invoert. Je gebruikersnaam is doorgaans NIET je e-mailadres. Let op hoofdlettergebruik in je wachtwoord (het is hoofdlettergevoelig).
Probeer in te loggen via een andere browser of apparaat om uit te sluiten dat het daaraan ligt.
Gebruik de Wachtwoord vergeten-functie op de inlogpagina als je twijfelt over je wachtwoord. Je krijgt dan een reset-link per mail (zie elders voor details).
Krijg je de melding “account geblokkeerd” of “teveel pogingen”? Wacht dan 15 minuten – TeleQ deblokkeert het account automatisch na een kwartier.
Lukt inloggen daarna nog steeds niet, vraag de beheerder of onze helpdesk even je account te controleren. Mogelijk is er iets mis met je account of licentie. In de praktijk lost 9 van de 10 keer een wachtwoord reset iets dat niet goed werkt op.