-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Ik heb nog geen inloggegevens voor TeleQ ontvangen, wat moet ik doen?
Laat beheerder je account aanmaken
Als je nieuw bent en nog geen TeleQ-account hebt, moet er een account voor je worden aangemaakt. Degene met beheerdersrechten binnen TeleQ kan dit account voor je aanmaken en je de inloggegevens geven.
https://www.huisartsentelefonie.nl/help/teleq-nieuwe-gebruiker-aanpassen