- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Hebben we speciale telefoontoestellen of apparatuur nodig voor TeleQ?
TeleQ werkt met elke telefoon, geen speciale apparatuur nodig
TeleQ is ontworpen om met jullie bestaande telefoonopstelling te werken. Het enige dat nodig is, is dat jullie de telefoonlijn kunnen doorschakelen naar het TeleQ-nummer. TeleQ is provider-onafhankelijk, dus het maakt niet uit welke telefooncentrale of toestellen jullie hebben. Je gebruikt gewoon jullie huidige telefoon(s).