- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- FAQ: Functionaliteit
-
Hardware
-
TeleQ terugbelsysteem
- Algemene informatie teleQ
- Support TeleQ
- TeleQ Handleidingen - Assistente
- TeleQ Handleidingen - Schema
- TeleQ Handleidingen - Admin / Beheer
- FAQ: Capaciteit & instellingen
- FAQ: Functionaliteit
- FAQ: Gebruik
- FAQ: Inloggen
- FAQ: Instellingen
- FAQ: Integratie
- FAQ: Privacy, AVG en veiligheid
- FAQ: Probleem oplossen
- FAQ: Rapportages
- FAQ: Techniek
- FAQ: Problemen oplossen
- FAQ: Capaciteit & inzet
-
Onebase
Heeft TeleQ ook een app?
TeleQ heeft geen app, maar werkt via de browser
Nee, TeleQ is webbased, wat betekent dat je niks hoeft te installeren en via je internetbrowser inlogt. Hiermee kun je ook op andere plekken werken.
Werken via een mobiel raden we af, simpelweg omdat het scherm te klein is en het daarmee onoverzichtelijk is. In uitzonderlijke gevallen of wanneer je onderweg een instelling wilt aanpassen, dan kan het wel gewoon op je smartphone, door in te loggen via de internetbrowser op je telefoon.