Advies op maat
Huisartsentelefonie gelooft in het leveren van de beste service door persoonlijk contact. Wij komen graag langs voor een op maat gemaakt advies. Ons traject tot samenwerking is eenvoudig en transparant.
Neem direct contact op
1. Adviesgesprek
Na telefonisch contact volgt er een gesprek met een van onze adviseurs. Tijdens dit gesprek worden uw wensen geïnventariseerd, bekijken wij de huidige technische situatie en geven wij een toelichting op de telefooncentrale en de mogelijkheden.
↓
2. Offerte
Bent u enthousiast? Dan ontvangt u van ons een volledige en op maat gemaakte offerte ter goedkeuring.
↓
3. De details bespreken
Indien gewenst volgt er een tweede gesprek met onze adviseur om de offerte door te nemen en al uw vragen te beantwoorden. Dit kan telefonisch of ter plaatse.
↓
4. Installatie telefooncentrale
Gaat u ervoor? Dan kunnen we echt aan de slag gaan! We stellen uw telefoonsysteem en alle toestellen vooraf volledig in en komen vervolgens naar uw praktijk om deze te plaatsen. Na een uitgebreide uitleg kunt u het systeem direct gebruiken en bent u zonder onderbreking direct bereikbaar via Huisartsentelefonie.
↓
5. Finetunen
Vroeg of laat zijn er zaken die u net even iets anders wilt inrichten dan eerder bedacht. Huisartsentelefonie is zeer flexibel en we kunnen zowel kleine als grote zaken voor u aanpassen, uitbreiden en omzetten, vrijwel altijd op afstand.